środa, 4 maja 2016

HAUL | ROSSMANN -49%

Hejka kochani ;* Dzisiaj przychodzę do was z moimi zakupami, które zrobiłam w trakcie promocji 
- 49% w Rossmannie. Załapałam się na produkty do twarzy i do oczu więc takie wam pokażę. 
Z promocji na lakiery i produkty do ust jeszcze nie skorzystałam (jeszcze :P). Zapraszam do oglądania ;)   





 Podkład Rimmel Lasting Finish 100 Ivory


Korektor Astor Perfect Stay 24h 002 Sand



 Podkład Astro Perfect Stay 24h 102 Golden Beige 



 Puder Stay Matte 001 Transparent



 Kredka Manhattan - Khol Kajal Eyeliner Black 1010N



 Mascara Lovely 




Zestaw do brwi Catrice 

A na co wy skusiłyście się w czasie promocji? Czekam na wasze komentarze, buziaki ;* 

3 komentarze:

  1. Mnie też skusiło coś, żeby odwiedzić Rossmann i z pustymi torbami z niego nie wyszłam :)
    Zapraszam: http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo słyszałam pozytywnych komentarzy na temat tych cieni do brwi :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw do brwi Catrice uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń