piątek, 6 stycznia 2017

KOSMETYCZNE PODSUMOWANIE ROKU | HITY 2016

Hejka kochani, mamy już styczeń, dlatego też przyszedł czas na kosmetyczne podsumowanie roku. Jak zapowiadałam w poprzednim wpisie, pokażę wam 5 produktów (makijaż i pielęgnacja), które były moimi hitami w ubiegłym roku. Zapraszam ;) 

1. Puder Rimmel Stay Matte 





Chyba nie ma osoby, która nie znałąby tego kultowego produktu. Puder sprawdza się świetnie na mojej twarzy i prawdopodobnie zostanie ze mną na lata. Odkryłam go już dawno temu ale od tamtej pory do dziś, codziennie gości na mojej buzi ;) Kolor którego używam to oczywiście 001 Transparent ;) 



2. Maska Ziaja



Mój absolutny hit jeżeli chodzi o maski do twarzy. Nie znalazłam jeszcze drugiej, która by tak świetnie oczyszczała. Oprócz tej, którą wam dzisiaj pokazuję, mogę polecić pozostałe maski bo są rewelacyjne. A ta po prostu jest moją ulubioną ;) 



3. Cień do powiek - KIKO MILANO 


Produkt ten jest chyba moim największym zaskoczeniem. Dostałam go w prezencie przy zakupach, kiedy KIKO otworzyło swój pierwszy sklep w Krakowie. Niestety nie mogę powiedzieć jak się sprawdza jako cień do oczu ale za to jest GENIALNY jako cień do brwi. Długo szukałam idealnego, ciemnego, chłodnego brązu. A tu proszę.. taka niespodzianka! 




4. Krem Ziaja  



To kolejny produkt z Ziaji, który podbija moje serce. Krem idealny dla osób z cerą tłustą. Matowi, nawilża a przy tym jest lekki. Świetnie nadaje się pod makijaż. 




5. Korektor Astor - Perfect Stay



Jeden z lepszych korektorów pod oczy jakie kiedykolwiek testowałam. Dobrze ukrywa niedoskonałości i cienie pod oczami. Jedynym jego minusem jest cena.
Stan opakowania świadczy o tym, że go bardzo lubię :D 


A jak wasze podsumowanie roku? Czekam na wasze komentarze, buziaki :* 

10 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię StayMatte. Na razie Używam HD z Bell, ale na pewno wrócę do tego z Rimmel. A produkty z Ziaji, niestety, mnie uczulają. Korektora z Astor też nie miałam okazji testować, bo jestem wierna temu z Collection 2000, bo jako jedyny dosyć dobrze kryje moje cienie pod oczami :D
    wredna-z-wyboru.blogpsot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor z Collection 2000 jest na mojej liście! ;)

      Usuń
  2. Korektor z Astora to mój ulubieniec, a nad tym pudrem stay matte cały czas myślę. Słyszałam o nim wiele opinii - zarówno tych dobrych jak i złych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że Kiko jest już w Polsce:)
    U mnie niestety Ziaja się nie sprawdza, jedynie szampony..

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki ziaji są bardzo dobre lubię tę szarą i zieloną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że też polubiłaś ten puder :) Jest świetny pewnie jak wykończe moje zapasy to do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie Rimmel nie zachwycil. Uzywam kremu z Ziaji z winogronem i jest swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty Ziaji na stałe zagościły w mojej codziennej pielęgnacji, zwłaszcza kremu, które nie kosztują fortunę a działają bardzo bardzo dobrze ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten puder z Rimmela ,rzeczywiście super ;)
    Zostaje na dłużej i zapraszam do siebie :
    http://kobiecomania.blogspot.com/
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń